色々な画像の練習や表現
これは素晴らしいものです


いつもご意見ご感想を頂き、様々な素晴らしいフィギュアを制作しては
無料で公開してくださっているKPF氏がまた素晴らしいフィギュアを
公開してくださいました。keijiさんデザインのあのキャラクターです。

Heroineism

普通に配置してレンダリングしただけでもこの素晴らしさ。
無料のフィギュアとは思えない驚愕の出来映えです。
あと、この複雑なラインを再現してありながら動作が非常に
軽かったことにも驚きです。

この様な素晴らしいフィギュアを公開してくださったことに対してKPF氏に
心から感謝の意を表したいと思います。本当にありがとうございました。



When the opinion impression was always given, and various, wonderful
figures were produced, Mr. KPF who opened to the public free of
charge and was opened a wonderful figure to the public again.

It is wonderful only to do rendering by usually arranging it of this.

A free figure is a make of the astonishment that cannot be thought.

I wish sincerely to express my gratitude to opening such a wonderful
figure to the public. Thank you very much.
